| Wy pytacie - my odpowiadamy |
| DLA GOŚCI |
| CENY I OPŁATY |
| Ile wynosi opłata rezerwacyjna? |
| W przypadku oferty bezzwrotnej opłata wynosi 100% całkowitej kwoty rezerwacji. Przy ofertach zwrotnych jest to 50%. |
| Podana cena jest za apartament czy za osobę? |
| Wszystkie ceny dotyczą całego apartamentu. |
| Podczas zameldowania obowiązują dodatkowe opłaty? |
| Tylko za inne rzeczy które wybrałeś w rezerwacji, ale zaznaczone są jako płatne na miejscu (np. parking lub łóżeczko dla dziecka) |
| Ile wynosi kaucja? |
| W zależności od lokalu jest to od 300 do 400 zł. |
| |
| REZERWACJA APARTAMENTU |
| Jak zarezerwować apartament? |
| Skorzystaj z opcje rezerwacji on-line. Jeżeli sprawia Tobie to trudność możesz to zrobić przy pomocy konsultanta on-line, telefonu lub e-maila. |
| Jak zapłacić za rezerwację? |
| Dostępny jest przelew on-line, przelew tradycyjny, PayPal itd., a w specjalnych warunkach gotówka w momencie zameldowania. |
| |
| ANULOWANIE LUB ZMIANA REZERWACJI |
| Czy można anulować rezerwację? |
| Tak, ale pamiętaj że w przypadku oferty bezzwrotnej tracisz wpłacone środki. W innych przypadkach tracisz część jeżeli wynajmiemy ten termin komuś innemu. |
| Czy można zmienić termin pobytu? |
| Jeżeli jest apartament dostępny w innym terminie to tak. |
| |
| ZAMELDOWANIE I WYMELDOWANIE |
| Czy muszę podać godzinę przyjazdu? |
| Jest to zalecane abyśmy mogli osobiście Ciebie powitać i oprowadzić po apartamencie. |
| Ile trwa doba hotelowa? |
| Od 16.00 do 10.30 |
| Czy możliwe jest wcześniejsze zameldowanie? |
| Jest taka możliwość jeżeli apartament będzie już gotowy. |
| O której można przyjechać najpóźniej? |
| Pracujemy na sukces, a nie na czas. Jeżeli Twój przyjazd bardzo się opóźni znajdziemy rozwiązanie. W 99% przypadków nie pobieramy za to dodatkowej opłaty. |
| Czy można wymeldować się szybciej? |
| Tak, ale wówczas kaucja zwrotna będzie zwrócona przelewem w ciągu 2 dni od momentu wyjazdu. |
| Czy można wymeldować się później? |
| Jeżeli apartament będzie wolny to tak, aczkolwiek musimy to każdorazowo potwierdzić. |
| Jak zwrócić klucze? |
| Po klucze przyjdziemy osobiście, w szczególnych przypadkach można zostawić go w specjalnej skrytce. |
| |
| DODATKOWE WYPOSAŻENIE APARTAMENTÓW |
| Dostępne jest dodatkowe wyposażenie dla dzieci? |
| Tak, w ofercie posiadamy łóżeczka i stoliki do karmienia. Każdy z tych dodatków kosztuje 10 zł za noc. |
| Jakie standardowe wyposażenie znajduje się w apartamentach? |
| Pościel, ręczniki, mydło, szampon, papier toaletowy, kawa, herbata, sprzęt kuchenny z naczyniami plus inne wypisane w ofercie danego apartamentu |
| Jakie standardowe wyposażenie znajduje się w pokojach hotelowych? |
| Pościel, ręczniki, mydło, szampon, papier toaletowy, kawa, herbata |
| |
| POZOSTAŁE |
| Miejsca parkingowe |
| Większość naszych apartmanetów posiada opcję rezerwacji miejsca parkingowego. Cena w zależności od okresu wynosi od 20 do 50 zł za dobę. |
| Minimalna długość rezerwacji |
| To 2 noce. Jeżeli pojawi nam się luka pomiędzy rezerwacjami to można zarezerwować jedną noc. |
| Atrakcje na miejscu |
| Na naszej stronie jest zakładka z aktualnymi atrakcjami Międzyzdrojów. |
| Zwierzęta |
| Niestety zwierzęta nie są akceptowane w naszych lokalach. |
| |
| DLA WŁAŚCICIELI |
| |
| Jak można rozpocząć współpracę? |
| Należy umowić się na spotkanie celem obejrzenia apartamentu. Sporządzimy raport i prześlemy go celem akceptacji warunków współpracy. Podpisanie umowy i przekazanie kluczy może nastąpić osobiście lub przez kuriera. |
| Kiedy otrzymam pierwsze środki zarobione przez apartament? |
| Zazwyczaj potrzebujemy około tygodnia na przygotowanie apartamentu, zrobienie zdjęć oraz umieszczenie go na stronie internetowej i innych portalach z ogłoszeniami. |
| Czy mogę korzystać ze swojego apartamentu? |
| Tak, kiedy tylko chcesz. Trzeba pamiętać że pierwszeństwo mają wcześniej zrobione rezerwacje. |
| Jak przygotować apartament do wynajmu? |
| Jesteśmy po to aby pomóc przygotować apartament w taki sposób, aby był atrackyjny. Zajmujemy się również pracami remontowymi i wykończeniowymi. |
| Kto opłaca rachunki? |
| Czynsz i pozostasłe opłaty opłacasz sam. Oczywiście możemy się zająć tym za Ciebie. |
| Szkody i zniszczenia |
| Pobieramy od Gościa kaucję, jeżeli ona nie wystarcza to zajmujemy się ezgekowowaniem pozostałej kwoty na drodze umownej lub sądowej. Aczkolwiek zniszczenia są bardzo rzadko. |
| |
| |
| |
| |
| |
| |